Close

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 38
    Klubbmedlem
    Reg.datum
    maj 2012
    Jag är intresserad av lite prylar från American Muscle. Bland annat fälgar eventuellt däck och annat smått o gott. Allt hänger på vad slutsumman blir i svenska pesetas

Hur kan man gå tillväga för att göra en sambeställning? Vad kan det kosta att hyra in sig i någon container? Någon som är insatt?
    Mustang GT 2010

Tvärkollade på American Muscle och ett set med 20" kromade bullit fälgar med däck och bredare bakdäck får man för 10500:-. Känns väl som ett hyffsat utgångsläge. Men med dyr frakt och moms så blir det ju inte billigt längre. Det skulle man ha kommit från på nåt sätt.

http://www.americanmuscle.com/chrome....html#shop-by8

Klubbmedlem
    Reg.datum
    maj 2012
    Dom flesta fälgar i den klassen kostar runt tretusen här hemma UTAN däck. Hade A-M skeppat till Sverige hade jag gjort min beställning för länge sedan.......

Citat Ursprungligen postat av Conny T Visa inlägg
    Dom flesta fälgar i den klassen kostar runt tretusen här hemma UTAN däck. Hade A-M skeppat till Sverige hade jag gjort min beställning för länge sedan.......
    Finns företag som skickar det vidare till Sverige för en tusing eller så ink frakt. Eftersom man ändå har gratis frakt från AM så går det väl jämnt ut.

Hur kan man hitta en sån tjänst? Någon som testat?

Hur funkar det med värdet på paketet, tullavgifter, moms osv?
    Mustang GT 2010

Forummedlem Joachims avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Citat Ursprungligen postat av Guztav Visa inlägg
    Hur kan man hitta en sån tjänst? Någon som testat?

Hur funkar det med värdet på paketet, tullavgifter, moms osv?
    Räkna själv och se....

http://www.nordtrafik.se/inc/cal/goods/default.asp

Citat Ursprungligen postat av Joachim Visa inlägg
    http://www.jetcarrier.com/info/magporto.asp?lang=46
    Är nog ett billigare alternativ.

Nu har jag iaf beställt fälgar så då behöver jag också beställa däck. Men jag är lite osäker på vilken däckstorlek jag ska ha.

Fälgarna är 20x10 och 20x8,5". Vet någon vad jag bör ha för storlek?
    Mustang GT 2010

Klubbmedlem Tazs avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Köpte 18" fälgar i veckan med 235/50 18" . Nu vibrerar ratten =/ Har flyttat rund däcken och även kontrollerat balanseringen .. Men fortsätter .. Inte mycket men så där lite lagom störigt är det .. Får testa med andra däck nästa vecka. Var ju kanske inte det jag tänkte komma med, ni som köper nya fälgar tänk på att ni har däcktryckssensorer i fälgarna . =) Gjorde ju inte jag som sagt . =)

Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •